Bästa filmerna 2003

Här skulle det egentligen vara en lista över det som jag anser är de allra bästa filmerna från 2003. Dock insåg jag att just det här filmåret är svårt då det innehåller en massa ”kanske” och ”vad tyckte jag om den filmen egentligen?” Dessutom är dett en hel del filmer som jag tror att jag skulle gilla som jag ännu inte sett. Därför passar jag listandet denna gång och ber om att få återkomma när detta åtgärdats!

12 responses to “Bästa filmerna 2003

  1. Då väntar jag med spänning.

    Liked by 1 person

  2. Peer pressure is the best kind of pressure 😉

    Liked by 1 person

  3. Ser fram emot din lista närhelst den dyker upp.

    Liked by 1 person

  4. 2003 är mitt favoritår. Såhär ser min lista ut om det är av intresse. 🙂 http://www.imdb.com/list/ls004853039/

    Liked by 1 person

    • Oj favoritår! Det är det verkligen inte för mig … Har sett en del filmer från din lista, men skulle nog bara vilka en av dem för en favorit. Vilken den är får du se när jag lägger upp min lista så småningom 😉

      Gilla

  5. Oj, oj, vad vi ser fram emot din lista nu. Du vet hur man skapar spänning. Vilken cliffhanger! 🙂

    Liked by 1 person

Kommentera

