Musiken i The Leftovers

Nä, men om jag skulle tjata lite till om The Leftovers då 🙂
 
Sällan har musiken spelat så stor roll för min tittarupplevelse som i The Leftovers. Jag får sylvassa goose bumps i varenda avsnitt, och det är tack vare ett helt fantastiskt soundtrack. ”November” av Max Richter gör att jag vill skrika, slåss, flyga högt och aldrig mer bråka med människor jag älskar – samtidigt. Flera av låtarna, bland annat seriens main theme står Max Richter bakom. Det är njutbar musik även om man inte sett serien (fast det borde du). 
 

Kommentera

