Say it in pictures #Fargo

Jag har sagt det förut, men gud vad jag myser med den här serien.
Jag kommer nog skriva om den när jag har sett klart hela första säsongen på HBO Nordic. Men här och nu tänkte jag posta några bilder, för tv-serien är väldigt snygg. Bildspråket talar många gånger helt för sig självt. I övrigt är den rolig, varm och kallhamrad om vartannat. 
 
För den som absolut inte vill veta något om tv-serien Fargo öht utfärdar jag därmed en spoilervarning. Men jag anser inte att bilderna avslöjar några major events. Suit yourself.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

