Måndagstipset: Full Patte

Äntligen fick de här briljanta systrarna en egen humorserie! Bianca Kronlöf och Tiffany Kronlöf är kända för sina Youtube-fuckoffs till patriarkatet (Så jävla PK) och Shit Snubbar say… to blattar, feminister, när dom är sorry osv. Magiskt rolig satir. Tiffany är också en grym musiker och sångerska. I SVT Flow (som är nåt slags försök att samla hippa, korta tv-program) har de nu ett gäng 10-minuters avsnitt med den sköna titeln: Full Patte. Programmet känns som en riktigt frisk fläkt i humor-Sverige, även om vissa inslag är mycket mer träffsäkra än andra. Kul också att Ann Petrén en roll i serien. Nytt avsnitt varje torsdag, men det finns 3 avsnitt att börja med redan i dag. Go go go!!!
 
Och den här sköna PK-hyllningen kan jag titta på och lyssna på hur många gånger som helst… Trevlig måndag!

2 responses to “Måndagstipset: Full Patte

  1. David Lundin

    Jag har läst om de här tjejerna men jag hade ännu inte sett något, klockren video!

    Sen kunde jag inte låta bli att kolla på Youtube-kommentarerna fast jag vet att jag inte borde. ARGH! Jag läste bara ett axplock av det som stod där och kokar av ilska över den jävla idiotin som finns där ute.

    Gilla

Kommentera

