Jag gör slut med Netflix

 

 
 Ja ja, men vi kan väl vara vänner. Sluta böla. 
Att jag säger upp bekantskapen med dig betyder inte att ALLT var dåligt, vi hade många bra stunder.
Men… Jag tycker du var dålig på att läsa av mig och mina känslor (eftersom du tittade på TV… rekommenderar vi allt som går på tv) och framför allt: du var alltid ett år för sent med att bedyra din kärlek till mig! Jag erkänner mig till streaming-generationen, absolut, men jag är också en läsande människa som, för att inte bli totalspoilad via fb-statusar, artiklar, INTERNET, inte kan vänta ett år med att se senaste säsongen av Walking Dead. Jag vill se det senaste avsnittet dagen efter eller samma dag som det sänds i USA. Därför gillar jag er satsning på egna tv-serier, som släpps i hela säsonger på Netflix. Heja Orange is the new black! Men en säsong slukar jag på en vecka om jag så vill. 
 
Vi kanske ses i framtiden, när vi utvecklats åt samma håll. 
Tills dess kommer jag streama med vem jag vill, när jag vill. 
Ta hand om dig, Netflix. 
 

Kommentera

