Följ med mig på filmfestival

Då var det dags att avslöja dagens fina nyhet – att jag är en av Stockholm Filmfestivals officiella bloggare
 
 
 
 
Det ska bli sjukt kul och det börjar redan i kväll, med medlemsvisning av Prisoners. Men stora, fina, härliga Stockholm Internationella Filmfestival drar igång 6 november och slutar 17 november. Stay tuned. 
 

5 responses to “Följ med mig på filmfestival

  1. Hej!
    Visst ska det bli kul det här! Nu gäller det bara att hålla tungan rätt i munnen när man väljer filmer så schemat går ihop varje dag 😉

    Gilla

  2. Fiffi: Ja verkligen! Måste säga att du har en väldigt ambitiös filmsajt/blogg! Jag hade en liknande lista, där jag skrev upp alla filmera jag såg, men recenserade DÄREMOT inte alla. Jeez! Impad. (Ps, var tog min kommentar vägen på din blogg). See you around.

    Gilla

  3. Det här ska verkligen bli superkul. Hoppas att vi råkar välja samma filmer åtminstone ett par gånger så att man inte bara blir ett namn på samma sajt utan också hinner träffas 🙂

    Gilla

  4. David: Ja men det kommer vi säkert! Vi får väl bolla lite annars? Jag kommer förmodligen skriva i förväg vilka filmer jag ska se, på bloggen alltså.

    Gilla

  5. Det kan vi absolut göra! Jag kommer med största sannolikhet också att skriva ut vilka filmer jag vill/ska se tillsammans med schemat jag måste pyssla ihop. 🙂

    Gilla

Kommentera

